Omdat wij een non-profit organisatie zijn, zijn wij volledig afhankelijk van vrijwiligers en sponsors. Het steunen van onze stichting kan op meerdere manieren.

Allereerst zijn wij afhankelijk van vrijwilligers. We hebben een groep enthousiaste vrijwilligers maar helaas toch een groot tekort. Lijkt het u daarom leuk om vrijwilliger te worden, neem dan contact op door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. U kunt ons ook altijd bereiken via social media. Wij zijn te vinden op Facebook en Instagram.

U bent ook altijd van harte welkom om eens te komen kijken.

Het onderhouden van de paarden, de stallen, het huifbed etc. kost uiteraard veel geld. We zijn volledig afhankelijk van donaties en sponsoren.  Als u ons daarin financieel wilt ondersteunen, dan is uw bijdrage van harte welkom op onze bankrekening bij de Rabobank (IBAN: NL60RABO0340366931 | BIC: RABONL2U) ten name van Stichting Huifbedrijden Walcheren. Ons RSIN is of fiscaal nummer is 851336577

De stichting is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 54519616.

Dankzij gulle bijdragen van onder andere de Stichting Godshuizen, Zeehospitium Zonneveld, Breezand Vakanties v.o.f. en de Rabo clubactie zijn we in staat ons mooie werk te blijven doen.

cropped logo shw 2